Herwers Groep
close gnb layer
Reset
Category
Prijs
Brandstofverbruik

liter / 100km
Bijtelling
Transmissie
Aandrijving
Brandstof
Max. koppel
Nm
Max. vermogen
kW
Motorinhoud
liter
close gnb layer
Win een vip-reis naar de Rally van Italië

Win een vip-reis naar de Rally van Italië

3 dagen geleden | Winacties
Scoor nu WK-voordeel met onze Go!-modellen!

Scoor nu WK-voordeel met onze Go!-modellen!

14 april 2014 | Productnieuws
Het is lente! Van welke hit wordt u happy?

Het is lente! Van welke hit wordt u happy?

2 dagen geleden | Nieuws & Tips
Lees meer op iMotion, het digitale magazine van Hyundai
 

Realviews over de Hyundai i10

Hyundai i107.751


Regels voor Realviews

  • Realviews dienen te gaan over het desbetreffende model. Berichten over andere onderwerpen kunnen verplaatst of verwijderd worden.
  • Commentaar op bestaande Realviews dienen onder het desbetreffende bericht te worden geplaatst. Verkeerd geplaatste comments kunnen verplaatst of verwijderd worden.
  • Berichten met ongewenst taalgebruik  kunnen aangepast of verwijderd worden.
  • Hyundai Nederland behoudt zich het recht voor feitelijke onwaarheden aan te passen of te verwijderen.

Schrijf zelf een Realview

Uw naam Zichtbaar op de site.
Uw e-mail Onzichtbaar op de site.
We zullen uw e-mail adres nooit aan derden overdragen.
Prijs/kwaliteit Design exterieur Design interieur
Sportiviteit Milieu Comfort
Veiligheid
Uw recensie
1000 tekens over

Alle recencies

    • F. van Steenbergen24-04-2014
      gemiddeld
      (9)

      Prima auto behoorlijk ruim en ziet er zeer goed afgewerkt uit. jammer dat er altijd mensen zijn die hyundai afkraken ik dacht vroeger ook niet dat ik ooit in een hyundai zou gaan rijden ik heb zelf de i30 wat een geweldige auto is , nu een i10 gekocht voor mijn vrouw. ook even voor de azijnzeikers ,wie wilt er nu een automaat op een 1 liter motor kunnen die mensen niet in een schakel auto rijden of zijn ze gewoon lui En wat over de prijs mijn vrouw wilde een c1 kopen wat een schande wat ze daar voor vragen er moest wel ongeveer even veel op zitten als een comfort plus dan betaal je voor een c1 ook 13000 euro dus dan is een i10 toch wel 10 keer beter beter afgewerkt beter qua design betere motor bij hyundai krijg je voor het zelfde geld een auto geen overkapte brommer op 4 wielen

    • risie21-04-2014
      gemiddeld
      (8)

      Heb de auto 31-1-2014 afgeleverd gekregen, heb nu 3100 km gereden en is gewoon een vlotte zuinige sportieve auto die er goed uitziet en comfortabel rijdt, ben er blij mee van de vaste lasten zijn nog eens laag 52 euro is hij vol en rij er bijna 600 km mee

    • N.aukes08-04-2014
      gemiddeld
      (8)

      Zuinigheid top, uitstraling top, wegligging top, opmerking de banden maken veel lawaai boven de 90 kilometer

      • BARDGoedendag fam Aukes zou u mij ook cijfers kunnen noemen wat het verbruik [ echt ] is
      • JanMet 900 km op de teller, is bij mij het gebruik, 5,3 liter op 100 km. Althans, volgens de boardcomputer. De auto is gebruikt, voor stadsritten en grote weg.
      • JanWas mij bij de proefrit, ook op gevallen. Heb voor aflevering, andere banden laten monteren, met lichtmetalen velgen. Merk banden: Goodyear Duragrip 165/65- 14, geluid 67 dB, T.O.V. Hankook , 71 dB. Jan
    • Tom05-04-2014
      gemiddeld
      (8)

      Hyundai bedankt voor deze schitterende auto, hiervoor een i20 en wilde eigenlijk een stapje terug ivm de maandelijkse kosten. Deze auto is echt ruim, stil en lekker zuinig. In de vaste kosten een paar tientjes goedkoper per maand uit en het gevoel in een grotere auto te rijden. Ik heb mijn doel bereikt.

    • Cor van Erp29-03-2014
      gemiddeld
      (8)

      Ik heb mijn i10 in januari gekocht en bevalt me prima,had eerst een ix20 ook een hele fijne auto maar vond hem te groot. Miste wel de achteruitrijcamera maar die heb ik sinds vorige week in laten bouwen bij mijn dealer en nu is hij helemaal perfect want als je dat gewent bent kun je bijna niet meer zonder. Al met al een hele fijne auto en lekker goedkoop in belasting en verzekering.

    • Henk19-03-2014
      gemiddeld
      (4)

      Nieuwe model zijn veel standaard zaken ineens als dure extra opties! Vorige i10 vanaf 7990,- huidige vanaf 10800,- prijs verhoging 35%. Verstelbare gordels nu forse meerprijs (2 paketten bijkopen) schandalig! Duur, kaal, traag, zwaar en lelijk gekleurd interieur zonder keuze. En i10 mist opnieuw 14% bijtelling! En duurste in belasting en verzekering. De 108, Aygo, C1, Twingo en Picanto zullen weer (terecht) 3 voudige verkopen. Weinigen zitten in A segment stadsgebakjes op dure ECC airco en 4 electr. ramen wachten.Laat Hyundai 1.2 leveren net zoals concurentie. De 5000,- die automaat kost op i10, tja bij concurentie kwart v.d. prijs! Alle Hyundai's (zwaar) verouderd duur van A tot D segment. Santa Fe al 60.000,- i30 en i40 kunnen net als Veloster ook uit gamma. Automaat op i30 wagon DSL kost 10.000,- extra! Tja 15 merken beter en mooier ook Kia. Hyundai heeft in Ned.geen enkel concurerend model alles verouderd veel te duur en geen waar voor je geld.

      • JanBeste Henk, Je bent geen Hyundai fan, dat is duidelijk. Je bent erg negatief, over de nieuwe I 10. Kun je me verklaren, waarom de I 10 , in de test bij Autovisie, op de derde plaats eindigt? Laat dus de Aygo, e.d ver achter zich, en is in de test, de meest comfortabele auto! Bij Autoweek, heeft de I 10, 2 maal de eerste plaats, dus zo slecht als jij zegt, kan deze auto niet zijn. Vr. gr Jan
      • JohanBeste Henk. Hier heb je wel een goed punt volgens berichten komt hyundai met 10 of meer nieuwe modellen en/of wijzigingen binnen 2,5 jaar nieuwe i20 die snel komt dit jaar. Zakelijke rijders mijden hyundai mag soms niet eens van werkgever dus kiezen ze vw, ford renault volvo peugeot toyota skoda mazda, zelf heel even i40 voor 3 weken gehad wat een dweil en onevenwichtig druk vaag model vergeleken met de mazda6 en de focus van mn vrouw rijdt een pak, zeg maar gerust klasse beter dan i30 en is veel goedkoper. Hyundai is nog relatief jong merk ze maken stapjes al zijn kia's mooier strakker voor koreaan, betere ontwerper europeser al gaat peter s nu hyundai leuker strakker maken. Klinkt misschien raar maar de hyundai getz vind ik nog steeds mooi is heel tijdloos die was in een keer goed ontworpen en na de facelift 2006 fijne 1.4 motor rijdt deze erg goed snel zuinig feilloze bediening strak tijdloos model en ruim en veel mooier dan i20 dat is corsa kopie.
    • LJKnoppen18-03-2014
      gemiddeld
      (7)

      Wij zijn in het bezit van een Hyundai I10 blue drive nadat we 10 jaar tevreden in een Atos hadden gereden.Deze blue drive met het stop-start systeem is erg zuinig.Op de grote weg 1 op 23 en korte stads ritten 1 op 18.Kilometer stand 16.000 en 1 1/2 jaar oud Wij zijn dus erg te spreken over deze auto en ook de goede service bij de dealer Leo van der Wel in Rotterdam Wij zijn al 10 jaar klant en Hyundai fan

    • LJKnoppen18-03-2014
      gemiddeld
      (7)

      Wij zijn in het bezit van een Hyundai I10 blue drive nadat we 10 jaar tevreden in een Atos hadden gereden.Deze blue drive met het stop-start systeem is erg zuinig.Op de grote weg 1 op 23 en korte stads ritten 1 op 18.Kilometer stand 16.000 en 1 1/2 jaar oud Wij zijn dus erg te spreken over deze auto en ook de goede service bij de dealer Leo van der Wel in Rotterdam Wij zijn al 10 jaar klant en Hyundai fan

    • Jerry05-03-2014
      gemiddeld
      (9)

      Inmiddels de auto 3 maanden in bezit en het blijft een feestje om er in te rijden. Geen klachten tot zover. Van fabriekswege een raamrubberwissel vanwege kans op lekkage maar had zelf geen problemen. Uitstekende service dus. Ook de dealer, Broekhuis Almere, meer dan uitstekend. Nagebeld om te vragen of de auto bevalt, nu dat doet die zeker. Accessoires achteraf (armsteun, ledverlichting in combi met dimlicht) geen probleem. Objectieve en goede info. Echter ??n klein minpunt, achteraf monteren van cruise control is niet mogelijk met stuurwielbediening. In plaats daarvan een pookje aan de stuurkolom. Nu dit is waardeloos, had ik in mijn vorige auto ook maar het systeem is erg kneuterig. Accessoire folder toont wel stuurwielbediening maar dit is dus blijkbaar niet juist. Jammer, jammer, jammer, als stuurwielbediening beschikbaar komt dan bestel ik het direct, nu echter laat ik het lopen. Enne, pas die folder aan want nu ben ik blij gemaakt met een dode mus. Verder niets dan lof.

    • Peter28-02-2014
      gemiddeld
      (9)

      De proefrit was al positief, maar nu ik de nieuwe i10 heb ben ik helemaal overtuigd. Wat een lekker karretje zeg. Niet alleen mooi en compleet, maar ook nog een h??l stil en h??l zuinig. Ik heb tussen 1989 en 2014 al 11 nieuwe auto's gehad, van klein naar groot en weer terug naar klein, maar zo stil als de i10 heb ik ze nog niet gehad. Bovendien een goede wegligging, soepele versnellingsbak, degelijke gebouwd en ook nog eens mooi en compleet. Niet de goedkoopste, maar kwaliteit kost gewoon geld.

    • Dick27-02-2014
      gemiddeld
      (8)

      Niets dan lof! alleen 1 probleem, kan geen trekhaak op, wel fietsendrager maar kan dus geen bakje meer koppelen, wie weet raad?

    • Jaap Hofstra13-02-2014
      gemiddeld
      (8)

      Op 28 februari haal ik de nieuwe i10 op bij de dealer. Op het uiterlijk was ik al bijna verkocht, maar na de proefrit was ik ?cht overtuigd. Alle andere kleine auto's in het A segment verbleken als sneeuw voor de zon, hetgeen ook blijkt uit alle lovende recenties. Prima ontvangst en een mooie deal gemaakt bij Hyundai Bochane (Ede). Ben dan ook met een gerust hart tot de aankoop overgegaan. Dit wordt een auto waar wij heel lang plezier van zullen hebben (mede dankzij de 5 jaar garantie zonder kilometerbeperking). My first Hyundai...

    • Irene31-01-2014
      gemiddeld
      (10)

      Wat een wereld van verschil met het oude model van de i10. Toen de cruisecontrol werd ingebouwd en ik een oud model i10 mee had wist ik weer heel zeker waarom ik hem had ingeruid. Ik ben nu de cruisecontrol erin zit helemaal tevreden met mijn auto! Hij ligt goed op de weg, ook in de bbochten, heeft een sportieve, degelijke uitstraling en heeft net die extra zaken die autorijden prettig maken. Als minpunt de kunstofstrip aan de bumper voor, die is er laag. Hier moet je echt rekening mee houden. Wel jammer dat je de interieurkleur niet kunt kiezen bij de exterieurkleur. Dit is fabriek af bepaald en ik vind het zonde dat Hyundai Nederland geen keuze heeft gelaten an de klant. Ik wilde pers? een auto met cruisecontrol en dit kan alleen door hem later in te laten bouwen. Maar ik verwacht dat ik er nog veel fijne kilometers in zal rijden!

    • Anouk26-01-2014
      gemiddeld
      (7)

      Enkele maanden geleden tweedehands de Hyundai i10 gekocht uit 2011. Leuk autootje dacht ik, zuinig, ziet er leuk uit, niet te groot, airco en sportief interieur. De prijs was goed. Buiten dat de stoelen zitten alsof ze puur gemaakt zijn voor 65-plussers, is het een relaxed autootje. Ik vind het erg jammer dat het verbruik niet overeenkomt met wat je overal leest. De eerste keren dat ik heb gekeken verbruikte ik op een hele tank ongeveer 1 op 15. Inmiddels is dat 1 op 13 en soms 1 op 14. En nee, ik scheur niet eens zo hard. Ik heb geprobeerd zo zuinig mogelijk te rijden en niet hard op te trekken etc. en dan verbruik ik net 1 op 15, maar zuiniger wordt hij niet. Zijn er meer mensen met deze tegenvaller? Buiten dit alles ben ik tevreden, hij rijdt lekker en ik voel me er helemaal in op mijn gemak!

    • john23-01-2014
      gemiddeld
      (8)

      wij zijn van een fiat panda overgestapt op de Hyundai I10 (2014) Wat een verschil !. De nieuwe panda met z'n twinair motor is net een tractor. De I10 is een 3 cylinder maar het brommend geluid is niet storend. Ik vind het zelfs sportief. Sowieso hoor je het alleen maar bij optrekken voor de rest is ie fluisterstil. Het design van binnen als van buiten is zeer mooi voor deze klasse, maar ja dat is persoonsgebonden. Wij hebben hem nu 3 weken en ik kan tot nu toe alleen maar lof uiten. Toch zijn er enkele minpuntjes. 1. Het verbruik is toch hoger als aangegeven. Wij hadden 6 liter/100 km. Maar ja alle merken rommelen daarmee, waarom eigenlijk? 2. De bumperlip zit erg laag dus voorzichtig met drempels en stoepranden. (misschien had men beter 15 inch velgen moeten gebruiken ipv de 13 inch.) 3, De handvaten aan de binnenkant bovenrand staan vast en zijn niet inklapbaar, m.i. gevaarlijk je zou er maar met je kop tegenaan knallen!. Al met al een fijne auto waar Hyundai een topper in huis heeft

      • JanOok al had Hyundai, er 15 inch wielen onder gezet, dan nog was de auto, even hoog cq laag geweest. De auto wordt laag gehouden, i.v.m het zwaarte punt. Deze moet zo laag mogelijk zijn , voor de wegligging. ook is het belangrijk, voor de luchtweerstand. Deze is bij de Hyundai I 10 , CW 0,31, heel netjes, voor zo"n kleine auto. Je kunt de auto, zelf wel op grotere velgen zetten, 14 of 15 inch, maar dan moet je ook naar een andere maat band. Ga je bv. naar 14 inch, dan moet er bv een 165/65- 14 band onder, en bij 15 inch, bv. een 185/60 -15 band. Dus hoe groter de velg, des te lager de band, om dat de omtrek van de band, het zelfde moet blijven , i.v.m. teller afwijkingen. vr.gr Jan
      • JanSorry, Bandenmaten , niet correct. Moet zijn ,voor 14 inch, 165/60- 14. Voor 15 inch, 185/45-15, deze levert wel een teller afwijking op.
      • JanBeste John, Het heeft geen zin, om nu al, naar het benzine verbruik te kijken. Eerst maar eens 1000 km inrijden en dan nog maar eens kijken. Belangrijke punten zijn, bandenspanning( is zeker bij jouw auto te laag.) De banden worden in de werkplaats op spanning gebracht, maar in de werkplaats , is het ongeveer 20 graden. Buiten is het 5 graden, waardoor de bandenspanning daalt. Het scheelt zomaar 0,3 at. En dat geeft het bandenspanning controle systeem, misschien, nog net niet aan. Verder, als hij al werkt, bij deze lage temp, de airco uitzetten. Veel plezier, met de nieuwe I10, ik moet neg even geduld hebben. Vr.gr Jan
      • JohnBeste Jan, bedankt voor de tip met de bandenspanning zal het binnenkort effe controleren. Ten aanzien van het benzine verbruik heb je gelijk. we hebben nu rond de 1400 km gereden en inderdaad het benzine verbruik daalt nu ongeveer 5,4 liter/ 100 km. waarschijnlijk zal de goeie bandenspanning het resultaat nog beter maken. Nogmaals bedankt voor je reactie. groetjes
      • JohnBeste Jan, bedankt voor de tip met de bandenspanning zal het binnenkort effe controleren. Ten aanzien van het benzine verbruik heb je gelijk. we hebben nu rond de 1400 km gereden en inderdaad het benzine verbruik daalt nu ongeveer 5,4 liter/ 100 km. waarschijnlijk zal de goeie bandenspanning het resultaat nog beter maken. Nogmaals bedankt voor je reactie. groetjes
    • JW17-01-2014
      gemiddeld
      (8)

      Heb nu al 2 x een proefrit gemaakt in de i 10 en wat een fijne auto is dit. Goed zicht rondom,grote buitenspiegels. Zowel interieur als exterieur geweldig mooi Schakelt erg prettig,lekker vlot. Heb de i10 besteld en over 2 weekjes kan ik hem ophalen

    • ex hyundai rijder14-01-2014
      gemiddeld
      (2)

      Zwaar veroudere automaat nu leverbaar op nog tragere 3 pittertje...kost Eur 5000,- meerprijs E label !!!!! I10 comfort plus met automaat vanaf Eur 17800,- en wil je metallic met afleverkosten en wax Eur 19300,- rijklaar op oprit. Dan geen lederen stuur, parkeersensoren en cruise contole en navi, dat kost allemaal nog eens extra geld. Dan richting Eur 21000,- belachelijk. De Picanto, Twingo, Up, Spacestar, Panda, Agila, hebben allen zwaardere zuiniger, snellere motor en zijn tussen de Eur 3000,- en Eur 4500,- goedkoper. Zelfs Swift 1.2 en Yaris 1.3 zijn veel goedkoper, de Hybride Yaris kost hetzelde . Hyundai is weg al jaren kwijt. Klanten betalen een vermogen voor zwaar verouderde rommel, de i10 is de slechtse keus die je kan maken vind ik, niet mopperen dat je 1 op 11 of 12 haalt. Cijfer 2 nog te hoog. Als een Hyundai fanboy toch Eur 20500,- voor deze bagger uitgeeft moet tie helemaal zelf weten, ik zou zeker 10 andere modellen merken kiezen.

      • EdBij ieder merk en model is er wel iets extreem negatiefs te vinden. Bij de nieuwe I10 is dat de automaat omdat hij een erg hoge meerprijs heeft. Hyundai had er misschien beter voor kunnen kiezen om geen automaat als optie aan te bieden. Maar voor de rest is de nieuwe I10 een heerlijke auto die je het gevoel geeft in een veel grotere auto te rijden dan hij werkelijk is. Ik ben er nu na 2 weken zeer tevreden over...en dat zegt een oud Santa Fe rijder.
      • DonnaZijn wel feiten. Geef jij dan eens voorbeelden i.p.v. jouw ongegronde hyundai geneuzel bla bla bla
      • ArieHelemaal mee eens! De waarheid is hard voor hyundai rijders, de hoofdprijs betaal je voor dit veel te dure kleine stads autootje.
      • EdBij ieder merk en model is er wel iets extreem negatiefs te vinden. Bij de nieuwe I10 is dat de automaat omdat hij een erg hoge meerprijs heeft. Hyundai had er misschien beter voor kunnen kiezen om geen automaat als optie aan te bieden. Maar voor de rest is de nieuwe I10 een heerlijke auto die je het gevoel geeft in een veel grotere auto te rijden dan hij werkelijk is. Ik ben er nu na 2 weken zeer tevreden over...en dat zegt een oud Santa Fe rijder.
      • JanBeste Ex Hyundai rijder, Je verhaal is wat kort door de bocht. Lees de technische spec"s , van de door jou, opgenoemde merken, eens goed door. De Opel Agila 3 cil, heeft een lager koppel dan de Hyundai i 10, en ook nog eens bij een toerental , dat 1000 toeren hoger ligt. Ik rij zelf( nog) in een Suzuki Splash, daar staat de zelfde motor in. De Fiat Panda, is een 2 cilinder, dus , die valt zo al af en als je daar mee rijdt, moet je wel gehoorbeschermers in doen. Bij andere merken, bv Misubishi, heb je wel gelijk. vr.gr Jan
      • ex hyundai rijderBeste Jan, niks kort door de bocht. Agila Splash automaat beide 1.2 automaat 94pk met 118nm koppel wat 25 procent meer koppel is dan i10. 170kmp/u voor Opel / Suzuki en i10 automaat slechts 145 top. De i10 automaat 18 sec. van 0 tot 100. Opel in 13 sec . Jij hebt het niet goed gelezen (gaat om automaat) of bent van 1.0 benzine 5 bak uitgegaan.. De i10 automaat kost alleen al mega 5000,- meerprijs. Alle andere merken zwaardere motor, sneller, schoner, zuiniger, beter label, (veel) moderner en zeer fors goedkoper dan i10 automaat. De i10 automaat comf plus automaat kost zonder LM velgen, Navi, Cruise Control, PDC of lederen stuur al 19300,- op oprit en met opties 20500,- a 21000,-. En duurste in verzekering, belasting, verbruik en onderhoud..Alle prijzen en spec's merk dealers 3x gecontroleerd, i10 automaat slechtste keuze om veel redenen. Ik zou tien andere merken kiezen! denk hyundai automaat rijders ook omdat zij misschien dit (nog) niet eens weten! mvg ex hyundai rijder.
      • JanBeste Ex Hyundai rijder, Je verhaal is wat kort door de bocht. Lees de technische spec"s , van de door jou, opgenoemde merken, eens goed door. De Opel Agila 3 cil, heeft een lager koppel dan de Hyundai i 10, en ook nog eens bij een toerental , dat 1000 toeren hoger ligt. Ik rij zelf( nog) in een Suzuki Splash, daar staat de zelfde motor in. De Fiat Panda, is een 2 cilinder, dus , die valt zo al af en als je daar mee rijdt, moet je wel gehoorbeschermers in doen. Bij andere merken, bv Misubishi, heb je wel gelijk. vr.gr Jan
      • Ad@bert: ga je schamen triesteling tussen 19500,- en 21000,- kost i10 comfort plus met extra's inderdaad met 1.0 3 cylindertje automaat. Yep 5000,- extra voor automaat uit vorige eeuw met E label !!
      • LindaBert, de ex hyundai rijder heeft 100 procent gelijk, alles klopt, dus jouw onzinnige tekst ( ik denk dat jij zelf niet goed bij je hoofd bent) zeg veel meer over jou dan over de ex hyundai rijder.
      • LindaBert, de ex hyundai rijder heeft 100 procent gelijk, alles klopt, dus jouw onzinnige tekst ( ik denk dat jij zelf niet goed bij je hoofd bent) zeg veel meer over jou dan over de ex hyundai rijder
    • Henk Vos10-01-2014
      gemiddeld
      (8)

      Als I10 rijder was ik natuurlijk zeer nieuwsgierig naar de allernieuwste I10. Het geheel overtrof mijn verwachtingen. Ik heb nog geen proefrit kunnen maken, maar na de uitleg van een van de mensen van mijn dealer ben ik zeer enthousiast over deze wagen met zijn vele nieuwe snufjes. Nu nog een TOM-TOM erin en hij is werkelijk af.

    • Roel10-01-2014
      gemiddeld
      (5)

      Proefrit i10 en prijzen viel toch wel tegen voordat je een beetje luxe hebt... heb Picanto 1.25 86Pk gekocht en i10 1.2 ingeruild. nieuwe i10 3 pittertje vond ik veel te sloom . picanto motor is dezelfde als in de I20 is veel sneller pittiger, stiller mooiere loop en 2500 euro goedkoper dan i10 met 3pittertje. mooie actie van kia eind 2013. Als 2e zou ik de Up/Mii/Citigo kiezen 75pk. Nieuwe i10 als 3e. want o.a. aanschafprijs 2500 euro duurder dan Picanto, en de belasting en verzekering duurder zijn bij i10.

      • TomBeste Roel, je hebt de auto gekocht die bij je past. De i10 is de beste keus van de auto's die je noemt maar is duurder. Logisch het is ook een auto met betere eigenschappen, zie Autoweek waarin deze auto terecht de nummer 1 in het a-segment word genoemd. De andere merken gooien met kortingen waar je terecht van hebt geprofiteerd.
      • TomBeste Roel, je hebt de auto gekocht die bij je past. De i10 is de beste keus van de auto's die je noemt maar is duurder. Logisch het is ook een auto met betere eigenschappen, zie Autoweek waarin deze auto terecht de nummer 1 in het a-segment word genoemd. De andere merken gooien met kortingen waar je terecht van hebt geprofiteerd.
    • Sem09-01-2014
      gemiddeld
      (2)

      Kaal, klein, duur, tergend traag lelijk gekleurd fisherprice interieur en 13 inch wieltjes met C merk bandjes waardeloos, De i10 is uitgekleed bij vorige i10 al electrische ramen vanaf 8500 nu pas vanaf 11500. Op 1 januari is de i10 nog eens 800,- duurder geworden. Er komt zo goed als zeker dezelfde zwaar verouderde automaat, die kost alleen al 5000,- EXTRA!! Mij niet gezien ik hoef de i10 niet. Zelfs 'premium' nog kaal, moet je nette 14 of 15inch wielen met veel betere A merk banden kopen,, cruise control, pdc, navi allemaal extra bijkopen zit je al over de 16000,- rijklaar. En automaat smerig E label 21000,- voor dit stadgebakje. Logisch dat Hyundai bijna 50 procent minder auto's verkocht hier 2013. Plek 19 inmiddels is dramatisch slecht zakken steeds verder weg. Hele gamma is gewoon zwaar verouderd. Sante Fe was 30K toen 40K en NU pas te koop vanaf 60.000 euro voor dwarrelbak. Kia Picanto verkocht in zijn eentje, net zoveel dan alle Hyundai modellen bij elkaar Kia plek 7 stuk beter!

      • PeterZeker nog niet gereden in de i10? Horen zeggen en ervaren is heel wat anders. Ik had hiervoor een Nissan Juke van ?22000 en daarvoor een Nissan Qashqai 2.0 van ruim ?32000. En nu dus een Hyundai i10 van ?15000 (ja, want mica lak, lichtmetalen velgen etc en rijklaarmaken kost ook veel). Het is natuurlijk geen scheurijzer, maar ik vind het eigenlijk in gebruik best een pittig wagentje. Vaak hoor ik het woord duur terugkomen, maar ik vind gezien het afwerkingsniveau en bouwkwaliteit dit geheel verantwoord.
    • Marja van der Broek09-01-2014
      gemiddeld
      (9)

      Afgelopen dinsdag, de 1e dinsdag in het nieuwe jaar, mijn vernieuwde I10 opgehaald. Met starten had ik alleen een probleempje. Was niet gewend om de koppeling zover door te trappen. Maar hij rijdt lekker, ziet er goed en leuk uit.De stoel zit goed, met stuur en stoelhoogte moet je even spelen, maar dan dan zit je echt lekker, met ruim overzicht. Ik heb het idee dat de zijspiegels groter zijn dan van mijn vorige auto de I20. De kofferbak ruimte is wel een stuk kleiner. Ik ga van deze auto genieten

      • StehmannGeheel mee eens. Uw ervaring strookt geheel met de mijne. Heb Matrix en oude model I10 gehad. Geniet nu weer geheel. Mijn vrouw is kleiner maar zij heeft ook geen enkel probleem met het overzicht en haar blik op de weg (niet het programma) Ook ik moest wennen aan het starten met het indrukken van de koppeling.
      • StehmannGeheel mee eens. Uw ervaring strookt geheel met de mijne. Heb Matrix en oude model I10 gehad. Geniet nu weer geheel. Mijn vrouw is kleiner maar zij heeft ook geen enkel probleem met het overzicht en haar blik op de weg (niet het programma) Ook ik moest wennen aan het starten met het indrukken van de koppeling.
    • Ed Stehmann08-01-2014
      gemiddeld
      (9)

      Na mijn I10 uit 2012 deze toch ingeruild voor net nieuwe model. Reden: Ziet er zeer gelikt uit. Veel veiliger, kleurstelling sportief. Rijd zuinig, maar belangrijkste reden is dat we onze 2 elektrische fietsen mee kunnen nemen wat op het eerste model niet kon. Onze actieradius was zeer klein het afgelopen jaar maar is nu weer op oude niveau. Voor ons op onze 70 leeftijd toch z??r belangrijk. Ook de stoelzitting is voor mijn slechte rug een uitstekende ondersteuning, ook op de lange rit Heb op 3 januari 2014 de auto gekregen en heb hem meteen goed ingereden van Deventer naar Groningen-Delfzijl en terug naar Deventer over 60-80-100 en 120 km wegen met en zonder asfalt. Prima auto, trekt zeer vlot op, en is z??r zuinig. Leuk zo'n computer erbij e.d. bij de comfort plus. Geeft een rijk gevoel Ik kan alleen maar zeggen: COOL, En op z'n indonesisch SENANG. In deze auto zit je lekker in je vel

      • mevr LintsenEd Sehmann IK ben vanmiddag toevallig wezen kijken naar een Hyundai 1.1 i drive cool van 2011 ik heb een Hyunda Getz Welke auto had uw nu gekocht , geen 1.1 i meer ruimte had uw ik ben me aan het orienteren wat het beste is . mevr G Lintsen
    • Jaap Hess08-01-2014
      gemiddeld
      (9)

      sinds 4j januari 2014 in bezit van de nieuwe i10 , wat een verschil met mijn vorige . Echt een mooie auto Ben er heel blij mee en de prestaties zijn goed Ik ga hier veel plezier aan beleven

    • Jerry14-12-2013
      gemiddeld
      (9)

      Ik heb de auto inmiddels iets meer dan een week en ik kan alleen maar constateren dat het een feestje is om erin te rijden. Ik vind de prijs in verhouding tot andere auto's in dit segment zeker niet te hoog want als je erin zit voel je het verschil met zelfs de Picanto. Heb ergens gelezen dat dit een Picanto killer kan worden, en dat zou mij niets verbazen. Ik heb gekozen voor I10 Comfort PLus en het enige dat wat mij betreft ontbreekt is de cruise control/snelheidsbegrenzer. Als extra op dit intro model heb ik richtingaanwijzers in de spiegels maar dat schijnt alleen op het intro model te zijn anders moet je de Premium bestellen. Ook voor wat betreft de dealer Broekhuis niets dan lof. Uitstekende begeleiding tijdens het koopproces en aflevering en uitstekende after sales. Geen moeite was teveel! Al met al een inmiddels zeer tevreden klant van Hyundai en Broekhuis.

    • Freek06-12-2013
      gemiddeld
      (6)

      De huidige i10 in i-drive cool uitvoering waarin je wat hoger zit kost nu E9000 rijklaar inclusief metallic lak en rijklaar maken. Wellicht dat dit voor mensen nog een betaalbare optie is. Het nieuwe model i10 kost al gauw E12500 a E13500 rijklaar. Of het nieuwe model i10 jou E3500 meerprijs waard is, kan een ieder voor zich beslissen. Voor E9000,-- heb je nieuwe i10 (binnenkort vorige model) met Airco, electrische ramen,centrale vergrendeling, verstelbare stoel en stuur, radio/cd/mp3/ usb, ABS en EBD, verstelbare gordels, 60/40 deelbare achterbank met 3 hoofdsteunen, 6 speakers, 4 voor en 2 achter, stootlijsten op deuren etc.. En 5 jaar garantie en nul km op teller. Dat is wel waar voor je geld ja toch.

      • JSRBeste Freek, ik heb deze uitvoering (i-Drive Cool) na enig zoekwerk nog nergens gezien voor Eur. 9000,- incl. metallic lak en rijklaar kosten. Graag zou ik weten waar u dit gezien heeft. Alvast bedankt.
    • Vincent04-12-2013
      gemiddeld
      (9)

      Ik blijf erbij. Het is een mooie auto en zeker een (duurder) alternatief voor een Kia Picanto 1.0. Echter net als de Spark Bifuel, komt ook de Picanto met een Bifuel uitvoering. En dit mis ik in dit verhaal. Waar je soms gek wordt bij andere fabrikanten vwb het maken van keuzes en het overvloed van keuzen, is bij de Hyundai maar 1 keus en dat vind ik te mager. Zeker gezien het feit dat andere fabrikanten dit beter doen. Bij Hyundai ben ik vwb de i10 zo uitgekeken terwijl bij andere merken ik vwb motorisering, uitvoeringen, opties, etc wel even door kan gaan. En inderdaad een sterkere motorvariant voor diegene die iets meer power wil en geen (net zoals ik) lange afstanden moeten rijden vwb woon/werkverkeer is ook welkom. Nogmaals het is een dijk van een auto die nieuwe Hyundai i10, maar geen Bifuel, blijft de Picanto en Spark over. Picanto moet nog komen met Bifuel, Spark heeft hem al en bevalt prima. Up/Citigo en Mii met aardgas vallen af ivm kleine tankinhoud en aanbod aardgas.

      • AdBeste Vincent, misschien leuk om te weten dat vorige Picanto al 6 jaar ofzo leverbaar is op LPG. De nieuwe Picanto is vanaf maart weer af fabriek leverbaar met LPG. Kan zijn dat jij dit ook bedoeld ?.Spark en Picanto kosten dan ongeveer 28 euro per maand (dacht ik) aan belasting (tenzij de overheid andere plannen heeft) LPG is relatief schoon en tanken is nog leuk ook al is het verbruik /- 10 a 15% hoger op LPG.
      • VincentBeste Ad. De Picanto vind ik ook leuk. En idd leuk als die ook op LPG komt. De Spark heb ik nu en deze bevalt mij buitengewoon. Ik ga vanaf 2014 85 euro per kwartaal aan MRB betalen. Heb de afgelopen 2 jaar geen MRB betaald. Met een kilometrage van plm. 40.000 km per jaar is het heel erg lucratief om zo'n klein autootje op LPG te rijden. Ik heb de Spark nieuw gekocht. Diesel is geen optie, te hoge MRB en diesel is nu bijna 1,50 euro per liter. Dus te duur. Nu sta ik te tanken en heb voor ongeveer 17 euro een volle tank LPG. Zo af en toe op benzine rijden moet nog wel, is beter voor de motor en smering. Ik rij per dag 170 km vv om naar mijn werk te komen. Dus om de 2 dagen sta ik te tanken (volle tank LPG brengt mij plm. 350 km ver). De auto (Spark) heeft mij in de afgelopen 2 jaar nooit laten staan en er waren absoluut geen problemen. De auto kwam alleen in de garage voor onderhoud. Dus mocht de Hyundai en Kia niet met LPG komen wordt mijn volgende auto weer een Spark. Supergoedkoop
      • VincentBeste Ad. De Picanto vind ik ook leuk. En idd leuk als die ook op LPG komt. De Spark heb ik nu en deze bevalt mij buitengewoon. Ik ga vanaf 2014 85 euro per kwartaal aan MRB betalen. Heb de afgelopen 2 jaar geen MRB betaald. Met een kilometrage van plm. 40.000 km per jaar is het heel erg lucratief om zo'n klein autootje op LPG te rijden. Ik heb de Spark nieuw gekocht. Diesel is geen optie, te hoge MRB en diesel is nu bijna 1,50 euro per liter. Dus te duur. Nu sta ik te tanken en heb voor ongeveer 17 euro een volle tank LPG. Zo af en toe op benzine rijden moet nog wel, is beter voor de motor en smering. Ik rij per dag 170 km vv om naar mijn werk te komen. Dus om de 2 dagen sta ik te tanken (volle tank LPG brengt mij plm. 350 km ver). De auto (Spark) heeft mij in de afgelopen 2 jaar nooit laten staan en er waren absoluut geen problemen. De auto kwam alleen in de garage voor onderhoud. Dus mocht de Hyundai en Kia niet met LPG komen wordt mijn volgende auto weer een Spark. Supergoedkoop
      • Peter MuldersHoi Vincent; Ik ben blij met je revieuw van de spark. Ik denk dat als de dealer de hyundai I10 met LPG G3 gaat leveren, dit een concurrent kan worden van de Spark. Met beide auto`s is niets mis, ze komen volgens mij beide nu uit Korea. Mvrgr. Peter.
      • AdVincent, eind 2015 stopt Chevrolet hier. Na Daihatsu ook Chevy weg. Er zullen (nog) meer merken verdwijnen.
      • VincentBeste Ad. De Picanto vind ik ook leuk. En idd leuk als die ook op LPG komt. De Spark heb ik nu en deze bevalt mij buitengewoon. Ik ga vanaf 2014 85 euro per kwartaal aan MRB betalen. Heb de afgelopen 2 jaar geen MRB betaald. Met een kilometrage van plm. 40.000 km per jaar is het heel erg lucratief om zo'n klein autootje op LPG te rijden. Ik heb de Spark nieuw gekocht. Diesel is geen optie, te hoge MRB en diesel is nu bijna 1,50 euro per liter. Dus te duur. Nu sta ik te tanken en heb voor ongeveer 17 euro een volle tank LPG. Zo af en toe op benzine rijden moet nog wel, is beter voor de motor en smering. Ik rij per dag 170 km vv om naar mijn werk te komen. Dus om de 2 dagen sta ik te tanken (volle tank LPG brengt mij plm. 350 km ver). De auto (Spark) heeft mij in de afgelopen 2 jaar nooit laten staan en er waren absoluut geen problemen. De auto kwam alleen in de garage voor onderhoud. Dus mocht de Hyundai en Kia niet met LPG komen wordt mijn volgende auto weer een Spark. Supergoedkoop
      • Vincent@Ad. Dat klopt dat Chevrolet verdwijnt in 2015. Maar Kia niet. Deze gaat de Picanto medio 2014 aanbieden met een bifuel uitvoering. Daar heb ik ook wel oren na. Diesel is geen optie, ik weiger om 250 euro per kwartaal uit te geven aan MRB. 2 weken geleden voor het eerst een acceptgiro van de belastingdienst gekregen voor mijn Spark bifuel, deze is 89 euro per kwartaal. Kijk dat is acceptabel ook met een literprijs van 0,739 per liter LPG. Dus indien Hyundai niet komt met een bifuel, dan laat ik de I10 staan en ga ik voor een ander merk. En ja, Spark komt ook uit Korea.
      • Vincent@Ad. Dat klopt dat Chevrolet verdwijnt in 2015. Maar Kia niet. Deze gaat de Picanto medio 2014 aanbieden met een bifuel uitvoering. Daar heb ik ook wel oren na. Diesel is geen optie, ik weiger om 250 euro per kwartaal uit te geven aan MRB. 2 weken geleden voor het eerst een acceptgiro van de belastingdienst gekregen voor mijn Spark bifuel, deze is 89 euro per kwartaal. Kijk dat is acceptabel ook met een literprijs van 0,739 per liter LPG. Dus indien Hyundai niet komt met een bifuel, dan laat ik de I10 staan en ga ik voor een ander merk. En ja, Spark komt ook uit Korea.
    • Jan04-12-2013
      gemiddeld
      (9)

      Beste Lieke, In 1997, ging Kia failliet. Hyundai heeft Kia opgekocht, en heeft , sinds dien, een meerderheidsaandeel. Kia , is meegelift, op het succes, van Hyundai. Dus er is, m.i.z.,geen sprake , dat Hyundai, het B merk, van Kia zou zijn. Het zijn gewoon 2 volwaardige partners, niets meer, niets minder. Wat de nieuwe I 10 betreft, een uitstekende auto, en zeer comfortabele auto. De meest comfortabele zelfs, in het segment, lees het na, in de laatste Autovisie, Multi test Wat het dashboard betreft, dat is een kwestie van smaak. Ik zag gisteren, een Volkswagen Up!, met metalen, zwart hoogglans gespoten dashboard, dat vind ik nou lelijk. Na een uitgebreide rit, heb ik een nieuwe I 10 besteld. Alleen, neem ik er ander merk banden onder. Banden, met een wat zachter loopvlak, waardoor de auto, minder onderstuurd is en de afrol geluiden minder zijn. Het gaat wel ten koste van een iets hoger benzine gebruik, maar dat neem ik op de koop toe. vr.gr Jan

      • LiekeBeste Jan. Ook ik weet (alles) van 1997 en wat er daarna en (ook) eerder gebeurd is. Een Up met zwart hoogglans is idd lelijk. Ik begrijp en snap dat jij voor i10 kiest prima auto. Ik vind i10 te traag wat een toeren nodig zeg... Dat jij de 66 pk en 94nm koppel voldoende of genoeg vindt begrijp ik. Maar ik vind 1.2 beter. Van 0 tot 100 4 seconden sneller, veel sneller (veiliger) inhalen. De 1.2 heeft reserve's de 1.0 niet. Dit is mijn mening ook praktijk beleving ervaring daar blijf ik bij. De i10 is mooi maar de Picanto 1.2 is fijner vind ik. Dit is motor welke ook in i20 en Rio ligt. De 21 PK meer en 30 Nm meer koppel voel je direct, en is altijd voorradig. Dat is (ook) rijplezier vandaar Picanto 1.2 voor mij.
      • JanBeste Lieke, Bedankt voor de reactie. Ik rij 95%, op binnenwegen. Maar ik had het niet verkeerd gevonden , als de I 10, ook met een 4 cil. geleverd kon worden. Ik heb begrepen, van de dealer, dat de 1200 er wel komt, maar dan voorzien van een automatische versnelling. Wat ook mee speelde, ik heb de auto besteld, bij de dealer, waar ik een kleine 40 jaar gewerkt heb. Dus , dat heeft zo, z"n voordelen. Vr.gr Jan
      • LiekeBeste Jan,, Als je veel stad en / of binnenwegen gaat rijden zal nieuwe i10 prima auto zijn. Aha kijk aan altijd handig dat je bepaalde voordelen geniet bij dealer waar je hebt gewerkt. Succes en veel veilige km met nieuwe i10.
      • AdBeste Jan, bedankt voor reactie. Ik begrijp jouw keuze met 95% binnenwegen. Als alleen de 1.2 automaat komt zal i10 nog 3500,- duurder worden gezien (zwaar) verouderde techniek. Moet je 18 mille (40.000 gulden) meenemen voor beetje luxe 1.2 automaat, nog extra betalen voor navigatie, cruise control en betere banden. Na zoveel dienst jaren mag jij wel wat korting of iets extra's, gun ik je wel. Veel plezier met nieuwe i10. Mvg Ad.
      • AdGroot gelijk Picanto met 1.25 motor is betere keuze stiller veel krachtiger soepeler dan i10 wat een slak, alleen voor stad en tot 100 km wegen geschikt. Bovendien is Picanto 1500,,= goedkoper en 2 jr langer garantie tot 150.000km. I10 is duur, kaal, traag en prijs niet waard. Heb van de week ook Picanto 1.25 besteld, mijne wordt over 1 maand geleverd want wil 2014 op kenteken.
      • AdHuidige I10 1.2 ingeruild op Picanto 1.2. Als nieuwe i10 ook met 1.2 leverbaar was geweest keuze wat moelijker. Nu simpel.
    • Lieke03-12-2013
      gemiddeld
      (4)

      Kia Picanto LPG. Hyundai is al jaren het B merk van Kia hier. Picanto heeft 3 en 5 deurs, Picanto leverbaar met 1.0 en 1.2 benzine motoren, lpg en automaat. De i10 heeft echt niets. De i10 is 2000,- te duur tov Picanto en mist pit, geen 14% bijtelling, duurder in belasting en verzekering en maar 1 uitvoering. Moet je ook nog tegen dat lelijke oranje of blauwe plastic aangluren geen gezicht en verveelt na 2 dagen. De i10 is te zwaar voor dit 1.0 3 pittertje met zijn 910kg. De Picanto weegt 830 kg en heeft 1.2 4 cilinder met 87Pk die rijdt een i10 helemaal zoek, zelfs achterwaarts. Ook mag de i10 geen aanhanger trekken, Picanto wel. Waarom een i10 ?? Geen idee, ik vind Picanto 10 keer meer waar voor je geld. De i10 is net zo zwaar dan i20 nou ja vooruit op 30kg na dan, de 1.2 is eerder noodzaak dan luxe. Rijplezier ver onder de maat met 3 pittertje traaaaggg.

      • VliedjeLieke, ik vraag me af, wat je in Godsnaam op deze realview zoekt? Je hebt geen Hyundai, je wilt geen Hyundai, waarom dan zo onnodig tekeer gaan? Overigens, voor jouw informatie, Kia stond in de jaren 90 op het punt failliet te gaan en is toen overgenomen door Hyundai. De Kia Picanto is een puik autootje, maar wacht nou even met een oordeel over de i10 te vellen, tot je er zelf mee hebt gereden. Niet voor niets, is de i10 in de jaarlijkse Autovisie test van compacte stadsauto's als 2e uit die test gekomen. En ja, jammer, dat de 1.2 motor niet naar Nederland komt. Greenib maakt daar een grote fout mee. Maar ik moet eerlijk zeggen, dat de 1.0 3 cilinder mij in de praktijk niet tegenviel. In elk geval is de i10 samen met de Mitsubishi Spacestar de ruimste in zijn klasse en is de i10 de stilste in zijn klasse.
      • Vliedje@Suzanne. Verklaar je nader?
      • LiekeVliedje: wij hebben Hyundai i20, ix20 en i10 gehad, jij hoeft mij niet persoonlijk aan te vallen. Of doe je dat graag ?.Normaal malloot zegt weer veel over jouw en jouw kortzichtigheid. Kia verkoopt ruim het dubbele van Hyundai in Nederland. Dat verzin ik niet dat zeggen verkoopcijfers al jaren die voor zich spreken. Autovisie test is (weer) gekocht door Volkswagen al staan er 13000 UP's op kenteken.. Picanto op 2 snap ik wel. De Kia heeft 3 en 5 deurs, 1.0 en 1.2 motor, automaat en lpg. De i10 heeft alleen een 1.0 3 pitter 5 bak.. Als je nu 11500,- moet betalen voor electrische ramen, bij vorige i10 was bij 8500,- het geval. Als jij dat leuk vindt mag je zelf weten. Jij wordt meteen persoonlijk. Te zielig voor woorden!!. Respecteer mijn mening, mede omdat wij 3 Hyundai's hebben gehad. Picanto 1.2 motor 1500,- goedkoper dan i10 66pk met 3 pittertje. Ruil jij Twingo maar in voor i10. Ik blijf Picanto 1.2 rijden 87pk en 25% meer koppel dan i10. Of haat jij vrouwen ? Ook jouw probleem!!!
      • VliedjeLieke, waar in mijn verhaal val ik jou persoonlijk aan? Dat Kia in Nederland beter verkoopt dan Hyundai ontken ik helemaal niet. Alleen is de wereld wat groter dan Nederland. En wereldwijd worden er toch echt meer Hyundais dan Kia's verkocht. Je kunt ook nergens lezen dat ik iets tegen Kia heb en schelden doe ik al helemaal niet. Dus je reactie begrijp ik niet, net zo min als die van de twee andere reageerders die wel scheldend op de man spelen. Over lompe boer gesproken Fons.
      • Fons@Lieke, trek je niets aan van Vliedje die Hyundai fanboy die hoort en ziet soms iets, dus begint hij altijd meteen te schreeuwen en een hoop lawaai te maken. In feite zegt hij niets.HIj zet opnieuw zichzelf te kijk. Het is een lompe boer zonder enig fatsoen of feiten kennis.
    • Vincent01-12-2013
      gemiddeld
      (9)

      Wat een mooie auto. Heel wat anders dan de vorige i10. Wat dat betreft maken die Koreanen serieuze stappen voorwaarts. Ik vind de auto geweldig. Hij ziet er goed uit. Rijd erg goed en van binnen ziet het er ook heel erg verzorgd uit. Ik mis 1 ding, waarschijnlijk uit mijn eigen auto. Momenteel rijd ik een Spark Bifuel en juist de Bifuel mis ik in deze. Zeker gezien de auto maar in 1 motorvariant te krijgen is. Dit jaar ga ik voor het eerst MRB betalen voor mijn Spark. Wat een lachertje (85 euro per kwartaal). LPG is spotgoedkoop. Ik hoop dat deze Hyundai i10 ook met zo'n motorvariant komt, dan sta ik als eerste bij de dealer om er 1 te kopen. De i10 ziet er in alle gevallen beter uit dan mijn eigen Spark.

    • Jan27-11-2013
      gemiddeld
      (9)

      We hebben na de proefrit onze verbazing uitgesproken over het rijgedrag, dat had ik niet verwacht van de I10. Opvallend is het lage motorgeluid en de afwerking van het interieur, het uitzicht is zeer goed mede dank zij de in hoogte verstelbare bestuurders stoel. Wat nagenoeg niet wordt benoemd in diverse test uitzendingen en video's is dat er met behulp van een speciale draagconstruktie met fietsendrager er twee E bike's vervoerd kunnen worden, hetgeen de I10 uniek maakt in deze klasse, max draaglast van 75kg. We hebben de auto inmiddels naar volle tevredenheid in ons bezit.

    • usta19-11-2013
      gemiddeld
      (9)

      Ik zat te twijfelen tussen de space star en de nieuwe i10. omdat de stoelen lekker zaten, de motor veel meer pittiger en de voertuig exterieur mooier uitzag, heb ik voor de i10 gekozen Na een lange proefrit heb ik ook de i10 i-motion comfort plus besteld. kleur pure white met blauw interieur. Begin januari mag ik hem ophalen (dan heb ik bj2014 op papier). 1.0 kappa motor is meer dan voldoende in de stad, en op de snelweg moet je iets meer toeren misschien maken. Maar het voelt alsof 1.0 veel meer PK heeft. Motor hoor je amper. vooral de comfort was goed. bestuurdersstoel is ook in hoogte instelbaar. voor iets meer info, check Autoweek review.

    • Wil19-11-2013
      gemiddeld
      (5)

      In Duitsland Eur 500 extra de veel betere 1.25 motor 87 pk... Met 1.0 3 pittertje is traktor inhalen al een hele toer. Als je er met 4 volwassen inzit moet dit 1.0 blokje al ruim 1300kg op gang brengen en houden. 75kg per volwassene gerekend. Is niet te doen daarom 1.0 voor stad geschikt. Als dat de doelgroep is kan prima.

      • PeterDat je een tractor niet in kan halen is pure nonsens. Als je snel wilt inhalen soms bij lage toeren even naar zijn 4 terug, maar verder rijdt het best pittig. Hij is zo stil, dat ik voordat ik het weet op de 140 zit. Nee, ik ben geen oude vertrouwde bejaarde Hyundai fan met kokervisie voor andere merken. Dit is sinds 1995 mijn tweede Hyundai (vorige was een Coupe 2.0 RN-GH-67) en vanaf 1989 mijn 11-de nieuwe auto, heb een grote 2.0 liter Qashqai gehad en nu dus de i10. Natuurlijk is het lekker scheuren in zo'n 2 liter kar (1 op 9 a 1 op 10), maar om te zeggen dat die i10 traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag is, is zwaar overdreven. het woord stadsauto is ook misplaatst, want hij rijdt gewoon een klasse hoger.
    • marc14-11-2013
      gemiddeld
      (9)

      Hele volwassen auto in het A segment (het is meer een B segment auto). Op dit moment de beste keus van alle kleine compacte auto's. Auto rijdt fantastisch en zit er sportief uit. Enige minpuntje is dat de zitting iets lager zit. Verder niets meer dan lof.

      • JoB segment prijzen. A segment stads auto gekleurd fantastic plastic windkracht 7 en dingetje waait bijna om met trolley koffer wielen. Stuur enorm groot. Zwart grijze antraciet bekleding zou betere keus zijn. De 1.2 nodig buiten stad. Huidige i10 had bij 8500,- al electrische ramen en de nieuw pas vanaf 11500,- Da's 3000,- verschil te gek voor woorden. Hou maar.
    • marc14-11-2013
      gemiddeld
      (9)

      Hele volwassen auto in het A segment (het is meer een B segment auto). Op dit moment de beste keus van alle kleine compacte auto's. Auto rijdt fantastisch en zit er sportief uit. Enige minpuntje is dat de zitting iets lager zit. Verder niets meer dan lof.

    • Mart13-11-2013
      gemiddeld
      (6)

      Is veel te duur. Enorm kaal. Te sloom voor ons 1.2 is veel pittiger. Oranje of plastic in auto en bekleding gruwelijk. Veel opties zijn niet eens leverbaar. Ook deze i10 komt weer 3 tot 5 maanden te vroeg omdat Hyundai dit weer niet op orde heeft. Men kan niet (snel) leveren wat in brochure staat.

    • Richard13-11-2013
      gemiddeld
      (9)

      Gisteren de knoop doorgehakt. Erg prettig geholpen. Proefrit overtuigde ons. Heerlijk ruim en toch compact. Eind deze week kunnen we hem ophalen.

    • J.P. van Dijk10-11-2013
      gemiddeld
      (8)

      Anders dan de mini brochure doet vermoeden is de nieuwe i10 'af fabriek' (nog) niet leverbaar met 1) parkeersensoren achter, 2) lichtmetalen velgen, 3) smart key met startknop en 4) cruise control. De punten 1) en 2) kunnen gedaan worden voor en na aflevering. De Premium versie is het summum maar daar ontbreken deze features en niet als accessoires leverbaar. Tevens zijn voor deze versie beperkte kleuren beschikbaar. Vraag is wel of dit in de nabije toekomst nog gaat veranderen en zoja wanneer. Overigens niets dan lof over deze nieuwe i10 van Hyundai.

      • VliedjeDe i10 is wel degelijk af fabriek leverbaar met parkeersensoren, zowel voor als achter en ook licht metalen 14 inch velgen zijn leverbaar. Alleen cruise control (nog) niet. Qua prijs en uitrusting kan hij de vergelijking met de VW Up prima aan. De Up Take Up kost als 5 deurs, met stalen velgen, radio en esp ? 10.678 incl. Afleveringskosten. De i10 iDrive met comfortpakket kost iets meer ? 11.237 incl. Afleveringskosten, maar dan heb je 2 extra airbags, bandenspanningscontrolesysteem, volautomatische airco en 5 jaar volledige garantie. De prijs van de Up Take Up is net zo goed een lokkertje, want voor die prijs van krap 9 mille, krijg je een 2-deurs uitvoering zomder radio en esp. Daarbij is de i10 samen met de Mitsubishi Spacestar verreweg de ruimste in zijn klasse. En het is de stilste. Qua motorisering zijn ze redelijk vergelijkbaar. Beide zijn niet de snelste. Blijft dus de vraag welke je mooier vind en dat is simpelweg een kwestie van persoonlijke smaak.
      • LisaOntbreken al die opties dan nog ?? premium al 14000,= rijklaar. In blauw, wit en zilver leverbaar. Die 13" step wieltjes heeft alleen Hyundai. Zo anno 2006. Wil je "premium" nog beetje aankleden 16000 ,= voor trage 1.0 3 pitter stadsgebakje.. De i10 is 2000,= te duur alle uitvoeringen. Maken ruimte voor de i5 overdekte rugzak. Ze zijn al bezig met de i5.(bron AV, Tel.) Of die hier komt nog niet bekend maar kleiner dan dit is voor Azie wel handig. Een europeaan moet op achterbank gaan zitten op bij stuur en pedalen te komen. En Hyundai maar roepen dat dit de 1e auto in gezin is. Waar laat je de kinderwagen dan, op het dak ?? Hou toch op Hyundai wordt weer een 55 gebakje. Je wilt in i10 nooit achterin zitten voor 5 km of langer. En als je kind(eren) of volwassene(n) je lief zijn laat je ze daar helemaal nooit plaats nemen!! Een 2 persoons auto is het, net zoals alle A segmenters maximaal 2 persoons zijn, niks meer niks minder.
    • A.Menko06-11-2013
      gemiddeld
      (6)

      Het model is een stuk meer bij de tijd dan het vorige model.Een beetje weinig trekkracht naar mijn idee. Als je een beetje goede uitvoering wilt hebben met verstelbare bestuurdersstoel en el.ramen en metallic, dan zit je incl. afl.kosten gauw tegen de 13.000 euro; vind ik niet weinig.

    • Albert05-11-2013
      gemiddeld
      (8)

      Na een uitgebreide proefrit met de nieuwe Hyundai i10 durf ik te stellen dat we hier met een heel serieuze auto in het segment van de stadsauto's te maken hebben. De auto is gegroeid in lengte en breedte, waardoor een zeer fraaie auto is ontworpen. De i10 kan goed mee in het verkeer en de (3 cylinder) motor laat zich daarbij nauwelijks horen. Door alle toegevoegde features is het niet de goedkoopste in zijn klasse, maar hij is zijn prijs zeker waard. De Motion, gecombineerd met het Comfort Plus pakket, biedt een mooie auto waarmee je zeker voor de dag kunt komen!

      • Robinjij noemt al 4e luxe niveau wil i10 beetje leuk zijn, dan nog 13 inch wieltjes..Na 5 jaar komt i10 nu net zo breed als 107, panda, up, en legt i10 het af tegen twingo (5 deurs komt ) en Spacestar. Pikanto verkoopt meer dan i10, i20 en i30 bij elkaar. De i10 geliefd bejaarden hoge instap. Nu ook weg. Voor 10 mille heb je NIETS. Voor 10 mille WEL Spacestar met Airco, 14 inch wielen, electrische ramen, vergrendeling met AB, verstelbare stoel, verstelbare gordels, dakspolier led remlicht, noodstop signaal, heeft i10 allemaal NIET! lelijke oranje blauwe plastic. i10 is 1500,- te duur. Hyundai doet of ze licht hebben gezien. 1.2 en automaat beide niet meer. Ik laat me geen dure ECC en 4 electrische ramen door strot duwen. Electr. ramen Achter blokkeert extra vluchtweg bij calamiteit. Nooit i10 wil handmatige airco en 2 electrische ramen. Klant kan bij Spacestar zelf kiezen, ook 1.2 en automaat als men dat wil. Slechte keus van Hyundai gaat juist klanten kosten! Je jaagt ze zo vanzelf weg!
      • JanBeste Robin, Gisteren bij de Hyundai dealer geweest. Hyundai i 10 , 1.2 motor met automaat is in 2014, leverbaar.
      • JanBeste Robin, Gisteren bij de Hyundai dealer geweest. Hyundai i 10 , 1.2 motor met automaat is in 2014, leverbaar.
      • JanBeste Robin, Gisteren bij de Hyundai dealer geweest. Hyundai i 10 , 1.2 motor met automaat is in 2014, leverbaar.
      • VliedjeRobin, Ik rijd zelf een Twingo. Afmetingen 3,60 x 1,65 x 1,47 De i10 afm. 3,71 x 1,665 x 1,49. Ik rijd mijn Twingo met veel plezier, maar die 11 centimeter lengteverschil kun je heel goed merken. Daarbij is qua interieurgeluid de Twingo een landbouwtrekker vergeleken met de rust in het interieur van de i10. Hoe de nieuwe Twingo uiteindelijk gaat worden moeten we afwachten. Niemand hoeft mij te geloven hoor, maar de i10 is echt de stilste in zijn klasse op dit moment.(ook stiller dan de Up) En de stoelen zitten echt top. Beetje kinderachtig om de verkopen van de Picanto nu al te vergelijken met die van de nieuwe i10, die net op de markt is. De nieuwe Kia (overigens ook een leuk karretje) rijdt al weer heel wat langer rond. En raad eens, de meeste auto's in het A segment die daadwerkelijk worden gekocht zijn de luxere modellen en die liggen qua prijs en uitrusting dicht bij elkaar. Dat de een dan iets heeft, wat de ander niet heeft en omgekeerd. Het zij zo.
      • VliedjeRobin, de Spacestar is ongetwijfeld een prima auto en datzelfde zal gelden voor de andere concurrenten in het A segment. Maar feit is, dat de i10 (op de Spacestar na) de grootste in zijn klasse is. Langer en breder dan de 107, Panda, Up, en Twingo. Als je kiest voor de iMotion comfort, heb je voor ? 11495 een auto die qua prijs en uitrusting vergelijkbaar is met de andere merken. Alleen de Up wordt aanzienlijk duurder omdat die zelfs in de High Up uitvoering een aantal zaken mist die de anderen wel hebben. Je kunt wel goedkopere uitvoeringen kopen, maar dat geldt voor allemaal en dan blijven de uitrustingsniveaus vergelijkbaar. Dus duurder is de i10 niet. Hij is echter wel als enige zelfs in standaard uitvoering uitgerust met voor en achter riemschijven, waarvan de voorste geventileerd. Alle concurrenten hebben achter nog trommels. Ik heb zelf een Twingo, maar zou nu gaan voor de i10. Al was het maar vanwege de 5 jaar garantie en mobiliteitsservice.
      • RobinVliedje.Twingo 3.69 bij 1.66. Bij vorige i10 Airco, electrische ramen, radio/cd/mp3 met 6 speakers, stootlijsten, verstelbare stoel, verstelbare gordels, dakspoiler, spiegels en handgrepen in kleur 9495,- Nu minimaal 11495 nog zonder dakspolier, stootlijsten en minder speakers.
    • Hans05-11-2013
      gemiddeld
      (9)

      Kijkje genomen bij de dealer, hele mooie ruime auto, ziet er uit om door een ringetje te halen. Helaas heb pas een nieuwe i20. Komt dus iets te laat.

      • FonsJouw (kinder) hand is snel gevuld. Geeft niet je mag ook enthousiast zijn. Om door een ringetje te halen nou nou dat gaat wel heel erg ver. Of bedoel je 'al heeft de aap een gouden ring het blijft een lelijk ding" grapje !!! Dit koreaantje met fisherprice plastic door de hele auto en op bekleding. Hij is als model wel vooruit gegaan was ook bittere noodzaak want concurentie draait rondjes om de i10 ook het Pikanto zusje / broertje uit eigen huis zet het 3 voudige op de weg van i10 en Pikanto is nu flink goedkoper en heeft evengoede materialen als nieuwe i10. Wat hebben de huidige i10 rijders zich toch moeten behelpen de laatste 5 jaar he Hans, of zou er toch een kern van waarheid in zitten....?! Je hebt hopelijk (ook) beetje humor.
    • Sonja04-11-2013
      gemiddeld
      (9)

      Als zeer enthousiaste i10 rijdster heb ik afgelopen weekend de nieuwe i10 mogen proberen. Het design zowel binnen als buiten is helemaal van deze tijd en het rijcomfort is heerlijk. Hyundai heeft weer een leuke auto op de markt gezet.

    • Remco04-11-2013
      gemiddeld
      (8)

      Een weekend lang de nieuwe i10 meegekregen. Uiterlijk is veel sportiever en lijkt veel groter dan onze huidige i10. Auto is van binnen ruim (niet zo smal) en erg mooi afgewerkt. Zou zelf voor een blauw interieur gaan (deze was oranje). De auto was nog zuiniger als onze i10, we reden twee zeer wisselende stukken met snelweg, stad en provincial weg. Kwam uit op ongeveer1:19. Met onze huidige i10 1.2 rijden we 1:17, maar die auto is wel veel sneller. Deze nieuwe 3-pitter mist vermogen om een keer snel in te halen als dat nodig is. Voor ons een reden om de huidige auto nog maar even te houden.

    • Hendrik04-11-2013
      gemiddeld
      (9)

      Prachtige auto! Dit weekend proefgereden! Echt onder de indruk. Ga er eens goed over nadenken.

    • A. de Vries04-11-2013
      gemiddeld
      (7)

      De i10 niet gekocht duur te kaal vanaf E 9.995. Heb nu voor E 9.990,- dus hetzelfde geld Mitsubishi Spacestar. De reden Spacestar heeft WEL Airco, electrische ramen voor, verstelbare bestuurders stoel, vergrendeling met afstandbediening, 14 inch wielen, bredere banden, nuttige achterspoiler en leeslampjes voor dit geld.. Dit ALLES is bij i10 tegen meerprijs! En ABS, ESP, EBD, 6 airbags heeft de Spacestar ook allemaal. Ook bijna 100 kg lichter en 7 cm langere wielbasis, mooi antraciet zwart dashboard en bekleding. De i10 is net als Panda duur en beide overal gekleurd plastic binnen ook op bekleding jakkes voor 1 dagje leuk. Voor mij Spacestar biedt meeste auto en uitrusting voor E 9.990,- De i10 is goed maar kost E 2000,- meer. Spacestar op 1. De i10 met Pikanto op 2 en Panda op grotere afstand op 3.

      • Fred Helemaal mee eens! Hyundai inmiddels onze 5e! word steeds duurder en dat is jammer. Voor minder geld heb je steeds vaker andere merken die meer bieden! De steeds hogere prijzen gaat Hyundai opbreken let maar op! Hyundai kleed de I10 helemaal uit ,en schreeuwt een vanaf prijs van 10.750 euro..ja dan heb je inderdaad een auto maar kaal als een luis. Dom van Hyundai. Goed voorbeeld van A.de Vries! Mitsubishi Spacestar. leuk karretje...
      • VliedjeEn, meneer de Vries, als u mijn eerdere post had gelezen, had u kunnen zien, dat ik tevoren wel degelijk mijn bedenkingen had tegen deze i10. Ben nl. in het algemeen geen voorstander van 3 cilinder motoren. Maar dat bezwaar verdween toen ik er mee had gereden. Ik vind het jammer, dat u direct zo op de persoon reageert. Geen bezwaar tegen een discussie, al is dit er niet het juiste podium voor, maar wel met respect voor elkaars mening. Fouten maken we tenslotte allemaal en smaken verschillen nietwaar? Uit eerdere reacties van uw kant bij andere modellen van Hyundai kan ik opmaken, dat u een hekel heeft aan het merk. Dat kan en dat respecteer ik, maar vecht het dan niet uit op een review site, die daar niet voor is bedoeld. Geef dan uw mening op fora zoals dat van Autoweek. Maar als ik u een goede raad mag geven, verander dan uw " tone of voice." Met vriendelijke groet,
      • VliedjeEn, meneer de Vries, als u mijn eerdere post had gelezen, had u kunnen zien, dat ik tevoren wel degelijk mijn bedenkingen had tegen deze i10. Ben nl. in het algemeen geen voorstander van 3 cilinder motoren. Maar dat bezwaar verdween toen ik er mee had gereden. Ik vind het jammer, dat u direct zo op de persoon reageert. Geen bezwaar tegen een discussie, al is dit er niet het juiste podium voor, maar wel met respect voor elkaars mening. Fouten maken we tenslotte allemaal en smaken verschillen nietwaar? Uit eerdere reacties van uw kant bij andere modellen van Hyundai kan ik opmaken, dat u een hekel heeft aan het merk. Dat kan en dat respecteer ik, maar vecht het dan niet uit op een review site, die daar niet voor is bedoeld. Geef dan uw mening op fora zoals dat van Autoweek. Maar als ik u een goede raad mag geven, verander dan uw " tone of voice." Met vriendelijke groet,
      • VliedjeAlle waar is naar zijn geld, maar jouw Spacestar mist gordijnairbags, heeft achter nog trommelremmen (i10 heeft voor en achter schijven, de voorste zelfs geventileerd), mist een boordcomputer en heeft geen dagrijverlichting. Het is maar net wat je belangrijker vindt. Persoonlijk vind ik de veiligheid iets belangrijker dan het formaat van de wielen of leeslampjes en spoilers. Feit is, dat de meeste autokopers de goedkoopste uitvoeringen links laten liggen en doorgaans een wat duurdere versie kopen. En de duurdere uitvoeringen van de i10 ziin voor eenzelfde aanschafprijs nog beter uitgerust dan de concurrenten.
      • A. de VriesKletskoek! Spacestar heeft ook hoofd / gordijn airbags. Geventileerde schijven ook. Elke auto heeft dat al 10 jaar. En schijven achter (ook) veel nadelen. Roest, veel sneller onbalans en veel duurdere reparatie. Spacestar staat 2.5 meter eerder stil bij noodstop. ESS noodstop signaal al standaard voor 9990,-. Bij i10 pas vanaf 12500,- Die hankook C merk bandjes (veiligheid) meteen er af voor A merk. Voor 9990,- is 2e uitvoering is spacestar ver uit meest auto. Dat jij 2500,- extra moet betalen voor ECC en electr raampjes achter niets met veilgheid van doen. Hallfords dagrij verlichting i10 lelijk. Met Cruise control, 14 of 15 wielen en Navi kost i10 al ruim 15000,- Dezelfde Up kost dan 12.440. Zet je Hyundai bril af eer je allemaal onzin roept. De Spacestar 90 kg lichter en 6pk meer., sneller,hogere top en heeft reserve. De i10 niet, net zo zwaar dan i20 op 35kg na. Nou succes met trage 3 pittertje en jouw "veilige oranje blauwe plastic" rondom en bekleding, droom maar verder.
      • VliedjeHeb het nog even nagekeken en je hebt idd gelijk vwb de gordijn airbags. Roesten doen alle schijfremmen als de auto langer stilstaat en van de trommelremmen slijten de schoentjes weer sneller. Ondanks 50.000 km per jaar nooit last gehad van onbalans. En idd geen ESS, maar wel BAS, VSM, ESP en TPMS. Hankook is geen C merk, maar een A merk, dat in de tests vaak nog beter scoort dan de van oudsher bekendere A merken. Zeker waar het de winterbanden betreft. Bovendien wordt de i10 ook standaard afgeleverd op Continental banden. Dagrijverlichting is op alle nieuwe modellen verplicht en mooi is een kwestie van smaak. Ik houd er ook niet van. De 13 inch velgen misstaan de i10 niet en voor de veiligheid maakt het ook niets uit. Maar je hebt gelijk, de Spacestar is standaard idd beter uitgerust dan de i10. Ik heb ze echter beide gereden en de i10 rijdt gewoon prettiger, is aanzienlijk stiller en voelt volwassener aan. Dus ieder zijn meug.
      • VliedjeHeb het nog even nagekeken en je hebt idd gelijk vwb de gordijn airbags. Roesten doen alle schijfremmen als de auto langer stilstaat en van de trommelremmen slijten de schoentjes weer sneller. Ondanks 50.000 km per jaar nooit last gehad van onbalans. En idd geen ESS, maar wel BAS, VSM, ESP en TPMS. Hankook is geen C merk, maar een A merk, dat in de tests vaak nog beter scoort dan de van oudsher bekendere A merken. Zeker waar het de winterbanden betreft. Bovendien wordt de i10 ook standaard afgeleverd op Continental banden. Dagrijverlichting is op alle nieuwe modellen verplicht en mooi is een kwestie van smaak. Ik houd er ook niet van. De 13 inch velgen misstaan de i10 niet en voor de veiligheid maakt het ook niets uit. Maar je hebt gelijk, de Spacestar is standaard idd beter uitgerust dan de i10. Ik heb ze echter beide gereden en de i10 rijdt gewoon prettiger, is aanzienlijk stiller en voelt volwassener aan. Dus ieder zijn meug.
      • BertMeneer de Vries, Ik weet niet wat u bezielt om deze I10 af te kraken je hoeft hem niet te kopen. ik zou zeggen dan haal je toch een Spacestar. inplaats om hier je gal te spugen. Gr Bert
      • BertMeneer de Vries, Ik weet niet wat u bezielt om deze I10 af te kraken je hoeft hem niet te kopen. ik zou zeggen dan haal je toch een Spacestar. inplaats om hier je gal te spugen. Gr Bert
      • BertMeneer de Vries, Ik weet niet wat u bezielt om deze I10 af te kraken je hoeft hem niet te kopen. ik zou zeggen dan haal je toch een Spacestar. inplaats om hier je gal te spugen. Gr Bert
      • TimAls de grens bij 10 mille ligt Spacestar meeste auto. Kun of wil je 12 mille of meer betalen i10 betere keus vind ik, beter afgewerkt en wat stiller.
    • E.Saasveld03-11-2013
      gemiddeld
      (7)

      Ik vind de auto als je hem een beetje aangekleed wilt hebben hij toch aardig aan de prijs is.De lelijke plastic kleuren doen geen goed. Verder vind ik het erg jammer dat er geen open/schuifdak meer leverbaar is.Had hier even op gewacht en ga nu toch voor de Fiat Panda.

      • FonsFiat Panda is ook duur voor beetje luxe en heeft ook overal dat gekleurde lelijke plastic in de hele auto en op stoelen dus wat klets je nou !! De matige hoofdsteunen in Panda van keihard plastic. Alles is 4 kant zelfs het stuur lijkt 4 kant, wat een blokkendoos met een 2 pittertje...de stoelen in i10 zijn ook stukken beter dan in Panda. Ik zou nu de Kia Picanto nemen.
      • patricfons er is een gezegde fiat kopen is heel .vaak lopen, Fiat kan niet vergeleken worden met geen enkele hyundai
      • patricfons er is een gezegde fiat kopen is heel .vaak lopen, Fiat kan niet vergeleken worden met geen enkele hyundai
    • P.J. van der Kruys01-11-2013
      gemiddeld
      (8)

      Vandaag een uitgebreide proefrit gemaakt in de splinternieuwe Hyundai i10. Op voorhand was ik behoorlijk sceptisch. Ik heb het niet zo op 3 clindermotortjes met een kleine motorinhoud. Het moest er dus maar eens van komen. Over het uiterlijk van de auto kun je discussi?ren. Smaken verschillen tenslotte, maar ik vind het een bijzonder goed geslaagd model. Ook het interieur kon mij wel bekoren, al vond ik de gekozen oranje kleur minder geslaagd. Maar goed, hij is ook met blauw of beige interieur verkrijgbaar. Deze Hyundai is echt goed in elkaar gezet. Hij ziet er gewoon erg netjes uit en de gebruikte materialen zijn prima van kwaliteit. Zeker voor een auto uit het A segment. Datzelfde geldt voor de veiligheidsvoorzieningen. aBS, ESP, airbags, zijairbags en gordijnairbags vind je doorgaans niet in deze klasse. Ook het feit dat er rondom schijfremmen zijn gemonteerd, waarvan de voorste zijn geventileerd, sprak mij enorm aan. Ik heb er ruim een uur in gestuurd in druk verkeer en moet zeggen

Close

Reageer op

Uw naam Zichtbaar op de site.
Uw e-mail Onzichtbaar op de site.
We zullen uw e-mail adres nooit aan derden overdragen.
Uw reactie
1000 tekens over
Close

Realview code bevestigen

Vul hier uw unieke code in om uw Realview te bevestigen:

Unieke code Zichtbaar op de site.
Uw e-mail Onzichtbaar op de site.
We zullen uw e-mail adres nooit aan derden overdragen.
Uw mobiele nr Onzichtbaar op de site.
Ter verificatie.
06
Uw reactie
1000 tekens over

Wij verstrekken uw gegevens nooit aan derden, tenzij u hier specifiek toestemming voor geeft.
Lees meer over onze hoe wij omgaan met uw persoonlijke gegevens op: hyundai.nl/privacy